Tim Van Damme Inspired by Tim Vand Damme

SCM Music Player!

Pages

Powered by Blogger.

Current Status Box

masih bingung fikir tentang 'exam' nanti awal bulan 3 ni... pening-pening~

Blog

05 September 2011

Raya 2011

 Sebelah kanan tu, abang aku yang bernama Wan Ahmad Fahmin. Di samping dia tu, mesti tak lain, tak bukan, isteri dia. Azita namanya. Ini adalah abang aku yang kedua.
 Sebelah kiri adalah abang aku yang ketiga, bernama Wan Ahmad Farizzudin. Di samping dia adalah anaknya yang sulong, bernama Wan Aniq Fahrin. Di sebelah kiri sekali pula, isteri beliau, Tanti Halim namanya. Di sampingnya, adalah anak keduanya. Wan Atiya Fazilek namanya.
 Sebelah kiri sekali, adalah aku. Bernama Wan Ahmad Faiz. Di sebelah aku, emak aku, Hasanah binti Yaacob, di sebelahnya pula ayah aku, suami kepada emak aku. Wan Ali bin Hj Wan Hasan namanya. di sebelah kanan sekali pula, kakak aku yang keempat, Wan Nur Liyana namanya. Di sebelah Kanan bawah pula, anak kepada kakak aku, Aiman namanya, di sebelahnya pula, kakak dia, Aliya namanya.
 Ini, tak lain tak bukan, Wan Aniq Fahrin. Anak kepada abang ketiga aku, Wan Ahmad Farizzudin. Anak yang pertama sekali.
Kebetulan, hari jadi kakak ipar aku jatuh pada hari pertama raya, jadi mereka pun merancang mahu membuat sambutan hari jadi bersama-samalah. Di rumah mak mertuanya, iaitu di rumah ibu bapa aku.

 Di sebelah kanan sekali, Wan Ahmad Fahmin, abang kedua aku, di sebelah dia pula isteri beliau, Azita namanya. Di sebelah kanan bawah, anaknya yang pertama, Wan Rafiq Waliuddin namanya, juga di sebelah kiri beliau adalah adiknya, anak kedua abang aku, Wan Rafiq Waliuddin namanya.
 Di sebelah kanan, adalah abang ketiga aku, Wan Ahmad Farizzudin. Di sampingnya pula, isteri beliau, Tanti Halim nama.



0 comments:

Post a Comment

Welcome to Photosketch™ Department!

About Me!

My Photo
Wan Ahmad Faiz
Kota Bharu, Kelantan, Malaysia
Welcome To Photosketch™ Department! Blog ini dicipta berdasarkan aliran yang akan aku ambil tidak lama lagi, dan juga, blog ini akan lebih mengandungi tentang-tentang peribadi aku. Tentang pengambaran di sekolah, ketika peranginan bersama keluarga, atau gambar tambahan yang berkaitan dengan diri aku.
View my complete profile

Identity!

Nama Lengkap:

-Wan Ahmad Faiz bin Wan Ali

No. Telefon:

-tidak perlu

No. Telefon Rumah:

-tidak perlu

E-mail:

-wan.faiz1995@yahoo.com.my

Tempat Lahir:

-Hospital Besar Kota Bharu, Kelantan

Alamat Lengkap Orang Tua:

Lot 103 Kampung Belukar,
Lorong Hj Abdul Latiff,
Jalan Hospital,
15200 Kota Bharu,
Kelantan

Pekerjaan Orang Tua:

Bapa: Pesara Bank
Ibu: Pesara Telikom Malaysia dan Suri Rumah

Riwayat Kesihatan:

-Hanya Pernah Mengalami Sakit-Sakit Biasa

Riwayat Tempat Tinggal:

-Tiada

Riwayat Pendidikan Hingga Saat ini:

-Telah Berjaya Menembusi 3 Alam ; Alam UPSR, PRAI dan Alam PMR

Riwayat Pekerjaan:

-Hanya Pelajar Sekolah

Pekerjaan Anda Setakat Ini:

-Pelajar Sekolah Menengah Tingkatan 4

Pendapatan Bulananan:

-Tiada

Hobi:

-Merantau Ke Tempat Orang, Membaca Buku, dan Melayari Internet

Makanan Kesukaan:

-Nasi Ayam, Nasi Lemak, Nasi Goreng, dan Nasi Pattaya

Minuman Kesukaan:

-Nescafe, Milo, Jus Tembikai, dan Minumam Berkarbonat

Warna Kesukaan:

-Hijau, Hitam, Putih, Biru, dan Oren

Anak Ke:

-5 Di Antara 5 Adik Beradik

Nama Adik-Beradik:

Pertama: Wan Ahmad Farhan bin Wan Ali
Kedua: Wan Ahmad Fahmin bin Wan Ali
Ketiga: Wan Ahmad Farizzudin bin Wan Ali
Keempat: Wan Nur Liyana binti Wan Ali
Kelima: Wan Ahmad Faiz bin Wan Ali

Deskripsikan Sifat-Sifat Anda Secara Jujur dan Kelebihan Mahupun Kekurangan:

-Bersifat yang penyayang, sensitif akan sesuatu perkara, mudah mengalami perasaan marah, mudah mendapat perasaan dengki dan lain-lain.

Perkara Yang Disukai:

-Bermasyarakat Yang Harmoni, Tolak Ansur, Tegur-Menegur, Saling Sayang Menyayangi, dan Pemaaf Sesama Umat.

Kritirea Pasangan Yang Anda Inginkan:

-Berjiwa matang, Tidak Mudah Mengalah, Pandai Mencari Jalan Penyelesaian, Bijak Mengurus Diri, Rajin, dan Yang Paling Penting, Iman dan Taqwa Kepada llahi Tetap Tidak Akan Dilupakan.

Perkara-Perkara Lain Yang Perlu Diketahui Oleh Calon Pasangan Anda:

-Jenis Seorang Yang Penyayang, Pembantu Dari Segala Bentuk Masalah, Suka Bermotivasi Sesama Sendiri, Susah Untuk Bergaul Dengan Perempuan.

~Saya mengaku, saya jujur dengan apa yang telah saya katakan di atas. Kesemuanya adalah benar samatta-mata benar.

Service Center

You can visit our Facebook Page! And you can also send your feedback to us! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Photosketch™ Department Admin!

Followers!

Find Out!